ZARZĄDZENIE Nr 95/2010
WÓJTA GMINY GRZEGORZEW
z dnia 11 stycznia 2010 r
w sprawie upoważnienia kierowników gminnych jednostek organizacyjnych do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające terminy płatności wykraczają poza rok budżetowy oraz do dokonywania przeniesień w planie rachunku dochodów własnych
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) w związku z § 15 pkt 4 i 5 uchwały Nr XXXIII/175/2009 Rady Gminy w Grzegorzewie z dnia 9 grudnia 2009 roku w sprawie budżetu gminy na 2010 rok zarządzam, co następuje:
§ 1
Upoważnia się :
1. Kierownika Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkół w Grzegorzewie Panią Jolantę Cieślak,
2. Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grzegorzewie Panią Jolantę Wawrzyniak,
3. Dyrektora Gimnazjum w Grzegorzewie Panią Danutę Abraś,
4. Dyrektora Szkoły Podstawowej w Grzegorzewie Panią Wandę Bednarkiewicz,
5. Dyrektora Szkoły Podstawowej w Bylicach Kolonii Panią Iwonę Ziętek,
6. Dyrektora Szkoły Podstawowej w Borysławicach Kościelnych Pana Ireneusza Lewandowskiego,
7. Dyrektora Szkoły Podstawowej w Barłogach Pana Dariusza Tylaka,
8. Dyrektora Przedszkola Gminnego w Grzegorzewie Panią Małgorzatę Chruścińską
do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające terminy płatności wykraczają poza rok budżetowy .
§ 2
Upoważnia się :
1. Dyrektora Szkoły Podstawowej w Grzegorzewie Panią Wandę Bednarkiewicz,
2. Dyrektora Szkoły Podstawowej w Barłogach Pana Dariusza Tylaka,
3. Dyrektora Przedszkola Gminnego w Grzegorzewie Panią Małgorzatę Chruścińską
do dokonywania przeniesień w planie rachunku dochodów własnych.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązują od 1 stycznia 2010 roku.
WÓJT GMINY
/-/ Bożena Dominiak