
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Referent ds. zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska i pozyskiwania funduszy
OK.2110.1.2025
Wójt Gminy Grzegorzew ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Grzegorzewie, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1,
62-640 Grzegorzew
Określenie stanowiska urzędniczego, na które prowadzony jest nabór:
Referent ds. zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska
i pozyskiwania funduszy
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie,
2.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.nieposzlakowana opinia,
5.wykształcenie średnie, roczny staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
1.Znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym, ochrony środowiska, odnawialnych źródeł energii, prawo zamówień publicznych,
o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych.
2.Ukończenie kursów/szkoleń w zakresie wskazanym w pkt 1
3.Umiejętność pracy w zespole.
4.Ukończenie służby przygotowawczej.
5.Wykształcenie wyższe administracyjne.
6.Doświadczenie zawodowe w administracji i pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska i pozyskiwania funduszy
1) prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem studium
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz uchwalaniem projektów planów zagospodarowania przestrzennego;
2) prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi,
wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;
3) prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;
4) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego oraz wypisów i wyrysów z planu
zagospodarowania przestrzennego;
5) dokonywanie okresowej oceny aktualności studium i planów
miejscowych;
6) przyjmowanie wniosków i prowadzenie postępowań związanych
z wydawaniem decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o warunkach zabudowy oraz warunków zgody na realizację inwestycji;
7) prowadzenie rejestru wydanych decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz rejestru decyzji o warunkach zabudowy;
8) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem Gminnego
Programu Ochrony Środowiska oraz sporządzanie raportów z jego
wykonania;
9) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem Planu Gospodarki Niskoemisyjnej;
10) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem dokumentacji Strategii Rozwoju Gminy Grzegorzew;
11) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem dokumentacji Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Grzegorzew;
12) wydawanie decyzji w sprawie środowiskowych uwarunkowań zgody na realizacje inwestycji;
13) planowanie i inicjowanie działań inwestycyjnych w zakresie budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz ze sprawowaniem nadzoru nad PSZOK;
14) prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem wniosków
o wydanie zezwoleń na prowadzenie odzyskiwanie lub unieszkodliwianie odpadów;
15) prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym
i drogowym;
16) prowadzenie spraw w zakresie sprawowania nadzoru nad nieruchomościami budynkowymi stanowiącymi własność gminy a w szczególności:
a) prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych,
b) przeprowadzanie okresowych przeglądów instalacji: elektrycznych, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnych, przewodów kominowych, wentylacyjnych, itp.,
c) monitoring przeglądów okresowych nieruchomości wynikający z prawa budowlanego,
e) nadzór nad placami zabaw zlokalizowanymi na terenach gminnych,
17) wdrażanie, monitorowanie i zarządzanie projektami związanymi
z odnawialnymi źródłami energii;
18) bieżące monitorowanie dostępności środków zewnętrznych, dla których Gmina może być beneficjentem oraz pozyskiwanie tych środków na realizację projektów na potrzeby Gminy Grzegorzew;
19) koordynowanie inwestycji gminnych przeprowadzanych w ramach realizowanych projektów;
20) prowadzenie i rejestrowanie dokumentacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych.
Wymagane dokumenty:
1.list motywacyjny
2.życiorys (CV),
3.kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,
4.kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5.kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
6.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
8.oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
9.klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Informacja o warunkach pracy
1)pełen etat
2)umowa o pracę na czas nieokreślony
3)praca administracyjno-biurowa przy komputerze w siedzibie Urzędu Gminy w Grzegorzewie
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie od 13.03.2025 r. do 24.03.2025 r. w zaklejonej kopercie, opisanej: Dotyczy naboru na stanowisko „Referent ds. zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska i pozyskiwania funduszy” w Urzędzie Gminy w Grzegorzewie przy Placu 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew, w dniach i godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30, lub pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Grzegorzewie).
Dokumenty doręczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymogi formalne mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Formularze druków wymaganych do złożenia:
1.kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,
2.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
i oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
3.oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie zatrudnienia na stanowisko urzędnicze określone w ogłoszeniu
4.klauzula informacyjna dotycząca przetwarzani danych osobowych.
można pobrać z załączników opublikowanych wraz z ogłoszeniem lub w sekretariacie Urzędu Gminy w Grzegorzewie.
Wójt Gminy
Bożena Dominiak
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Krzysztof Wróblewski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Wróblewski |
Data wprowadzenia: | 2025-03-14 13:52:44 |
Opublikował: | Krzysztof Wróblewski |
Data publikacji: | 2025-03-14 14:02:11 |
Ostatnia zmiana: | 2025-03-14 14:07:22 |
Ilość wyświetleń: | 48 |