ZARZĄDZENIE Nr 118/2013
WÓJTA GMINY GRZEGORZEW
z dnia 15 lutego 2013 roku
w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert w otwartym konkursie ofert na realizację w 2013 roku zadań publicznych Gminy Grzegorzew
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r . Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 15 ust. 2a, 2b, 2d i 2e ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.) oraz z pkt. XII uchwały Nr XXIV/128/2012 Rady Gminy Grzegorzew z dnia 14 listopada 2012 roku w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Grzegorzew z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2013” zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję Komisję Konkursową w następującym składzie:
1. Henryk Janczak - członek
2. Emilia Woźniak – sekretarz
3. Andrzej Sikorski – członek
4. Piotr Chęciński – członek
5. Rafał Kotkowski - członek
w celu opiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert ogłoszonego zarządzeniem Nr 115/2013 Wójta Gminy Grzegorzew z dnia 31 stycznia 2013 roku na realizację w 2013 roku zadań publicznych Gminy Grzegorzew z zakresu:
a) wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu,
b) pomocy społecznej, w tym pomoc w dożywianiu rodzin i osób w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywanie szans tych rodzin i osób,
§ 2.
Komisja Konkursowa działa według regulaminu stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Prace Komisji Konkursowej, kończą się z chwilą rozstrzygnięcia konkursu ofert.
§ 4.
Niniejsze zarządzenie zostanie opublikowane poprzez jego zamieszczenie:
a) na stronie internetowej Urzędu Gminy w Grzegorzewie w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Grzegorzewie
§ 5.
Wykonanie zarządzenia powierza się Inspektorowi Urzędu Gminy w Grzegorzewie Pani Emilii Woźniak.
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
WÓJT GMINY
/-/ Bożena Dominiak