OK.2110.1.2025

Wójt Gminy Grzegorzew ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Grzegorzewie, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1,

62-640 Grzegorzew

Określenie stanowiska urzędniczego, na które prowadzony jest nabór:

Referent ds. zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska
i pozyskiwania funduszy

Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

1.obywatelstwo polskie,

2.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4.nieposzlakowana opinia,

5.wykształcenie średnie, roczny staż pracy.

Wymagania dodatkowe:

1.Znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym, ochrony środowiska, odnawialnych źródeł energii, prawo zamówień publicznych,
o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych.

2.Ukończenie kursów/szkoleń w zakresie wskazanym w pkt 1

3.Umiejętność pracy w zespole.

4.Ukończenie służby przygotowawczej.

5.Wykształcenie wyższe administracyjne.

6.Doświadczenie zawodowe w administracji i pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska i pozyskiwania funduszy

1) prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem studium
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz uchwalaniem projektów planów zagospodarowania przestrzennego;

2) prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi,
wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;

3) prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;

4) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego oraz wypisów i wyrysów z planu
zagospodarowania przestrzennego;

5) dokonywanie okresowej oceny aktualności studium i planów
miejscowych;

6) przyjmowanie wniosków i prowadzenie postępowań związanych
z wydawaniem decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o warunkach zabudowy oraz warunków zgody na realizację inwestycji;

7) prowadzenie rejestru wydanych decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz rejestru decyzji o warunkach zabudowy;

8) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem Gminnego
Programu Ochrony Środowiska oraz sporządzanie raportów z jego
wykonania;

9) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem Planu Gospodarki Niskoemisyjnej;

10) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem dokumentacji Strategii Rozwoju Gminy Grzegorzew;

11) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem dokumentacji Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Grzegorzew;

12) wydawanie decyzji w sprawie środowiskowych uwarunkowań zgody na realizacje inwestycji;

13) planowanie i inicjowanie działań inwestycyjnych w zakresie budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz ze sprawowaniem nadzoru nad PSZOK;

14) prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem wniosków
o wydanie zezwoleń na prowadzenie odzyskiwanie lub unieszkodliwianie odpadów;

15) prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym
i drogowym;

16) prowadzenie spraw w zakresie sprawowania nadzoru nad nieruchomościami budynkowymi stanowiącymi własność gminy a w szczególności:

a) prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych,

b) przeprowadzanie okresowych przeglądów instalacji: elektrycznych, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnych, przewodów kominowych, wentylacyjnych, itp.,

c) monitoring przeglądów okresowych nieruchomości wynikający z prawa budowlanego,

e) nadzór nad placami zabaw zlokalizowanymi na terenach gminnych,

17) wdrażanie, monitorowanie i zarządzanie projektami związanymi

z odnawialnymi źródłami energii;

18) bieżące monitorowanie dostępności środków zewnętrznych, dla których Gmina może być beneficjentem oraz pozyskiwanie tych środków na realizację projektów na potrzeby Gminy Grzegorzew;

19) koordynowanie inwestycji gminnych przeprowadzanych w ramach realizowanych projektów;

20) prowadzenie i rejestrowanie dokumentacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych.

Wymagane dokumenty:

1.list motywacyjny

2.życiorys (CV),

3.kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,

4.kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5.kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

6.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

7.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

8.oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,

9.klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Informacja o warunkach pracy

1)pełen etat

2)umowa o pracę na czas nieokreślony

3)praca administracyjno-biurowa przy komputerze w siedzibie Urzędu Gminy w Grzegorzewie

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie od 13.03.2025 r. do 24.03.2025 r. w zaklejonej kopercie, opisanej: Dotyczy naboru na stanowisko „Referent ds. zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska i pozyskiwania funduszy” w Urzędzie Gminy w Grzegorzewie przy Placu 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew, w dniach i godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30, lub pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Grzegorzewie).

Dokumenty doręczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Osoby, które spełnią wymogi formalne mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

Formularze druków wymaganych do złożenia:

1.kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,

2.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
i oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

3.oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie zatrudnienia na stanowisko urzędnicze określone w ogłoszeniu

4.klauzula informacyjna dotycząca przetwarzani danych osobowych.

można pobrać z załączników opublikowanych wraz z ogłoszeniem lub w sekretariacie Urzędu Gminy w Grzegorzewie.

Wójt Gminy
Bożena Dominiak