
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Referent ds. ewidencji środowiskowych i pożytku publicznego
OK.2110.2.2025
Wójt Gminy Grzegorzew ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Grzegorzewie, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1,
62-640 Grzegorzew
Określenie stanowiska urzędniczego, na które prowadzony jest nabór:
Referent ds. ewidencji środowiskowych i pożytku publicznego
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie,
2.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.nieposzlakowana opinia,
5.wykształcenie średnie, roczny staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
1.Znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw:
o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie środowiska, o ochronie przyrody, o finansach publicznych,
2.Ukończenie kursów/szkoleń w zakresie wskazanym w pkt 1
3.Umiejętność pracy w zespole.
4.Ukończenie służby przygotowawczej.
5.Doświadczenie zawodowe w administracji.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. ewidencji środowiskowych i pożytku publicznego
1) ustalanie numerów porządkowych oraz prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów na terenie Gminy Grzegorzew,
2) prowadzenie spraw z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Grzegorzew;
3) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Grzegorzew;
4) prowadzenie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków;
5) obsługa programu GEOPORTAL;
6) obsługa umów z dostawcami energii w budynkach stanowiących własność gminy;
7) sporządzanie sprawozdań o energii elektrycznej i paliw alternatywnych oraz sporządzanie sprawozdań dotyczących zużycia energii elektrycznej;
8) prowadzenie monitoringu składowiska odpadów komunalnych;
w Grzegorzewie.
9) prowadzenie spraw dotyczących naliczania opłat za korzystanie ze środowiska;
10) obsługa sprawozdawczości do Krajowej Bazy o Emisjach Gazów Cieplarnianych i Innych Substancji;
11) prowadzenie całokształtu spraw realizowanych w związku z ustawą o ochronie przyrody dotyczących w szczególności ustanawiania pomników przyrody, wycinki drzew i krzewów ( prowadzenie rejestru zgłoszeń zamiaru usunięcia drzewa, prowadzenie postępowań w sprawach nakładania kar za bezprawne wycinki drzew i krzewów);
12) nadzór nad pielęgnacją terenów zielonych stanowiących własność gminy Grzegorzew wraz z dokonywanie zakupów na ten cel;
13) nadzór nad przeprowadzaniem inwentaryzacji w urzędzie;
14) prowadzenie spraw wynikających z przepisów prawa o stowarzyszeniach, działalności pożytku publicznego i wolontariacie w szczególności: przygotowywanie projektów współpracy z organizacjami pozarządowymi, przygotowywanie dokumentów związanych z ogłaszaniem otwartych konkursów ofert na udzielanie dotacji organizacjom pozarządowym i prowadzenie pełnej procedury związanej z konkursem, przygotowywanie umów na realizację zadań publicznych zleconych organizacjom pozarządowym, kontrola realizacji zadań wynikających z umów, przyjmowanie i kontrolowanie poprawności sprawozdań z udzielonych dotacji organizacjom pozarządowym, przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań we współpracy z organizacjami pozarządowymi;
15) prowadzenie i rejestrowanie dokumentacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych.
Wymagane dokumenty:
1.list motywacyjny
2.życiorys (CV),
3.kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,
4.kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5.kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
6.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
8.oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
9.klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Informacja o warunkach pracy
1)pełen etat
2)umowa o pracę na czas nieokreślony
3)praca administracyjno-biurowa przy komputerze w siedzibie Urzędu Gminy w Grzegorzewie
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie od 13.03.2025 r. do 24.03.2025 r. w zaklejonej kopercie, opisanej: Dotyczy naboru na stanowisko „Referent ds. ewidencji środowiskowych i pożytku publicznego w Urzędzie Gminy w Grzegorzewie przy Placu 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew, w dniach i godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30, lub pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Grzegorzewie).
Dokumenty doręczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymogi formalne mogą zostać zaproszone
na rozmowę kwalifikacyjną.
Formularze druków wymaganych do złożenia:
1.kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,
2.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
i oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
3.oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie zatrudnienia na stanowisko urzędnicze określone w ogłoszeniu
4.klauzula informacyjna dotycząca przetwarzani danych osobowych.
można pobrać z załączników opublikowanych wraz z ogłoszeniem lub w sekretariacie Urzędu Gminy w Grzegorzewie.
Bożena Dominiak
Wójt Gminy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Krzysztof Wróblewski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Wróblewski |
Data wprowadzenia: | 2025-03-14 14:03:13 |
Opublikował: | Krzysztof Wróblewski |
Data publikacji: | 2025-03-14 14:05:32 |
Ostatnia zmiana: | 2025-03-14 14:07:35 |
Ilość wyświetleń: | 62 |