OK.2110.2.2025

Wójt Gminy Grzegorzew ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Grzegorzewie, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1,

62-640 Grzegorzew

Określenie stanowiska urzędniczego, na które prowadzony jest nabór:

Referent ds. ewidencji środowiskowych i pożytku publicznego

Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

1.obywatelstwo polskie,

2.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4.nieposzlakowana opinia,

5.wykształcenie średnie, roczny staż pracy.

Wymagania dodatkowe:

1.Znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw:
o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie środowiska, o ochronie przyrody, o finansach publicznych,

2.Ukończenie kursów/szkoleń w zakresie wskazanym w pkt 1

3.Umiejętność pracy w zespole.

4.Ukończenie służby przygotowawczej.

5.Doświadczenie zawodowe w administracji.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. ewidencji środowiskowych i pożytku publicznego

1) ustalanie numerów porządkowych oraz prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów na terenie Gminy Grzegorzew,

2) prowadzenie spraw z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Grzegorzew;

3) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Grzegorzew;

4) prowadzenie Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków;

5) obsługa programu GEOPORTAL;

6) obsługa umów z dostawcami energii w budynkach stanowiących własność gminy;

7) sporządzanie sprawozdań o energii elektrycznej i paliw alternatywnych oraz sporządzanie sprawozdań dotyczących zużycia energii elektrycznej;

8) prowadzenie monitoringu składowiska odpadów komunalnych;

w Grzegorzewie.

9) prowadzenie spraw dotyczących naliczania opłat za korzystanie ze środowiska;

10) obsługa sprawozdawczości do Krajowej Bazy o Emisjach Gazów Cieplarnianych i Innych Substancji;

11) prowadzenie całokształtu spraw realizowanych w związku z ustawą o ochronie przyrody dotyczących w szczególności ustanawiania pomników przyrody, wycinki drzew i krzewów ( prowadzenie rejestru zgłoszeń zamiaru usunięcia drzewa, prowadzenie postępowań w sprawach nakładania kar za bezprawne wycinki drzew i krzewów);

12) nadzór nad pielęgnacją terenów zielonych stanowiących własność gminy Grzegorzew wraz z dokonywanie zakupów na ten cel;

13) nadzór nad przeprowadzaniem inwentaryzacji w urzędzie;

14) prowadzenie spraw wynikających z przepisów prawa o stowarzyszeniach, działalności pożytku publicznego i wolontariacie w szczególności: przygotowywanie projektów współpracy z organizacjami pozarządowymi, przygotowywanie dokumentów związanych z ogłaszaniem otwartych konkursów ofert na udzielanie dotacji organizacjom pozarządowym i prowadzenie pełnej procedury związanej z konkursem, przygotowywanie umów na realizację zadań publicznych zleconych organizacjom pozarządowym, kontrola realizacji zadań wynikających z umów, przyjmowanie i kontrolowanie poprawności sprawozdań z udzielonych dotacji organizacjom pozarządowym, przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań we współpracy z organizacjami pozarządowymi;

15) prowadzenie i rejestrowanie dokumentacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych.

Wymagane dokumenty:

1.list motywacyjny

2.życiorys (CV),

3.kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,

4.kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5.kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

6.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

7.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

8.oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,

9.klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Informacja o warunkach pracy

1)pełen etat

2)umowa o pracę na czas nieokreślony

3)praca administracyjno-biurowa przy komputerze w siedzibie Urzędu Gminy w Grzegorzewie

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie od 13.03.2025 r. do 24.03.2025 r. w zaklejonej kopercie, opisanej: Dotyczy naboru na stanowisko „Referent ds. ewidencji środowiskowych i pożytku publicznego w Urzędzie Gminy w Grzegorzewie przy Placu 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew, w dniach i godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30, lub pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Grzegorzewie).

Dokumenty doręczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Osoby, które spełnią wymogi formalne mogą zostać zaproszone
na rozmowę kwalifikacyjną.

Formularze druków wymaganych do złożenia:

1.kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,

2.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
i oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

3.oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie zatrudnienia na stanowisko urzędnicze określone w ogłoszeniu

4.klauzula informacyjna dotycząca przetwarzani danych osobowych.

można pobrać z załączników opublikowanych wraz z ogłoszeniem lub w sekretariacie Urzędu Gminy w Grzegorzewie.

Bożena Dominiak

Wójt Gminy