Zarządzenie Nr 83/2012
Wójta Gminy Grzegorzew
z dnia 21 czerwca 2012 roku

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Szkole Podstawowej w Borysławicach Kościelnych i powołaniu Komisji Inwentaryzacyjnej

 

Na podstawie art.33 ust. 3  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z póź. zm.) w związku z art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152 poz. 1223, ze  zm.) zarządzam co następuje:

§1

Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Szkole Podstawowej w Borysławicach Kościelnych wg stanu na dzień 31.08.2012r.

§2


Inwentaryzacją zdawczo-odbiorczą należy objąć :

1. Środki trwałe
2. Księgozbiory
3. Rzeczowe składniki majątkowe objęte ewidencją:
- ilościowo-wartościową
- ilościową
4. Materiały
5. Dokumentację kancelaryjną

§3

W celu przeprowadzenia inwentaryzacji  powołuję Komisję Inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Szkole Podstawowej w Borysławicach Kościelnych w składzie :

1. Przewodniczący  - Szafrańska-Oźmina Iwona
2. Członek           - Górecka Mariola
3. Członek          - Rosiak Jadwiga
4. Członek          - Szkudlarek Renata
5. Członek          - Fila Katarzyna
6. Członek               - Szkudlarek Joanna

§4

Arkusze spisowe przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej pobierze w komórce księgowości ZEAS, które stanowią druki ścisłego zarachowania i podlegają rozliczeniu.


§5


Zobowiązuję Komisję do:
1. Przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych za poszczególne składniki majątkowe podlegające inwentaryzacji,
2. Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie z zachowaniem należytej staranności,
3. Uzgodnienia ostatecznego stanu poszczególnych składników oraz uzgodnienia z komórką księgowości ZEAS ostatecznej wyceny składników majątkowych,
4. Sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
5. Spis z natury należy przeprowadzić w terminie od 02.07.2012 – 13.07.2012r a kompletną dokumentację inwentaryzacyjną wraz z protokołem rozliczenia inwentaryzacji należy przekazać niezwłocznie po zakończeniu inwentaryzacji wraz z protokołem rozliczenia inwentaryzacji do księgowości ZEAS.
6.  Wszelkie zmiany zachodzące w stanie majątku szkoły,  pomiędzy dniem zakończenia spisu z natury a dniem 31sierpnia 2012r należy odpowiednio udokumentować i dołączyć do dokumentacji inwentaryzacyjnej.

§6

Spis z natury będzie podstawą do spisania Protokołu Zdawczo-Odbiorczego pomiędzy dyrektorem zdającym Ireneuszem Lewandowskim a przejmującym Wójtem Gminy Grzegorzew Bożeną Dominiak.

§7

Osoby dokonujące czynności inwentaryzacji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i zgodne ze stanem faktycznym przeprowadzenia inwentaryzacji.

§8

Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Grzegorzewie.

§9

Zarządzenie wchodzi w życie z dnie podpisania.

 

 

 


Wójt Gminy Grzegorzew

   /-/ Bożena Dominiak

 

 

 

 

 


 

WÓJT GMINY
/-/ Bożena Dominiak