Zarządzenie Nr 83 z dnia 21 czerwca 2012 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Szkole Podstawowej w Borysławicach Kościelnych i powołaniu Komisji Inwentaryzacyjnej
Zarządzenie Nr 83/2012
Wójta Gminy Grzegorzew
z dnia 21 czerwca 2012 roku
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Szkole Podstawowej w Borysławicach Kościelnych i powołaniu Komisji Inwentaryzacyjnej
Na podstawie art.33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z póź. zm.) w związku z art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152 poz. 1223, ze zm.) zarządzam co następuje:
§1
Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Szkole Podstawowej w Borysławicach Kościelnych wg stanu na dzień 31.08.2012r.
§2
Inwentaryzacją zdawczo-odbiorczą należy objąć :
1. Środki trwałe
2. Księgozbiory
3. Rzeczowe składniki majątkowe objęte ewidencją:
- ilościowo-wartościową
- ilościową
4. Materiały
5. Dokumentację kancelaryjną
§3
W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Szkole Podstawowej w Borysławicach Kościelnych w składzie :
1. Przewodniczący - Szafrańska-Oźmina Iwona
2. Członek - Górecka Mariola
3. Członek - Rosiak Jadwiga
4. Członek - Szkudlarek Renata
5. Członek - Fila Katarzyna
6. Członek - Szkudlarek Joanna
§4
Arkusze spisowe przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej pobierze w komórce księgowości ZEAS, które stanowią druki ścisłego zarachowania i podlegają rozliczeniu.
§5
Zobowiązuję Komisję do:
1. Przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych za poszczególne składniki majątkowe podlegające inwentaryzacji,
2. Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie z zachowaniem należytej staranności,
3. Uzgodnienia ostatecznego stanu poszczególnych składników oraz uzgodnienia z komórką księgowości ZEAS ostatecznej wyceny składników majątkowych,
4. Sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
5. Spis z natury należy przeprowadzić w terminie od 02.07.2012 – 13.07.2012r a kompletną dokumentację inwentaryzacyjną wraz z protokołem rozliczenia inwentaryzacji należy przekazać niezwłocznie po zakończeniu inwentaryzacji wraz z protokołem rozliczenia inwentaryzacji do księgowości ZEAS.
6. Wszelkie zmiany zachodzące w stanie majątku szkoły, pomiędzy dniem zakończenia spisu z natury a dniem 31sierpnia 2012r należy odpowiednio udokumentować i dołączyć do dokumentacji inwentaryzacyjnej.
§6
Spis z natury będzie podstawą do spisania Protokołu Zdawczo-Odbiorczego pomiędzy dyrektorem zdającym Ireneuszem Lewandowskim a przejmującym Wójtem Gminy Grzegorzew Bożeną Dominiak.
§7
Osoby dokonujące czynności inwentaryzacji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i zgodne ze stanem faktycznym przeprowadzenia inwentaryzacji.
§8
Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Grzegorzewie.
§9
Zarządzenie wchodzi w życie z dnie podpisania.
Wójt Gminy Grzegorzew
/-/ Bożena Dominiak
WÓJT GMINY
/-/ Bożena Dominiak
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Krzysztof Wróblewski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Wróblewski |
Data wprowadzenia: | 2012-07-17 12:47:32 |
Opublikował: | Krzysztof Wróblewski |
Data publikacji: | 2012-07-17 12:50:48 |
Ostatnia zmiana: | 2012-07-17 12:51:03 |
Ilość wyświetleń: | 4604 |