Wójt Gminy Grzegorzew ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Grzegorzewie, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1,

62-640 Grzegorzew

Określenie stanowiska urzędniczego, na które prowadzony jest nabór:

Referent ds. ochrony środowiska, zagospodarowania przestrzennego i nadzoru budowlanego

Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

 Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie: średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zdań na stanowisku określonym w niniejszym naborze.
  6. staż pracy: 2 lata

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo ochrony środowiska, prawo budowlane.
  2. Kursy i szkolenia z zakresu budownictwa, ochrony środowiska, zagospodarowania przestrzennego i budownictwa.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  4. Doświadczenie zawodowe w zakresie zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska i budownictwa.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. ochrony środowiska, zagospodarowania przestrzennego i nadzoru budowlanego

  1. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz uchwalaniem projektów planów zagospodarowania przestrzennego;
  2. prowadzenie spraw związanych z roszczeniem finansowym, wynikającym z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;
  3. prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzanie lub zmianę, przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego;
  4. wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego oraz wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego;
  5. dokonywanie okresowej oceny aktualności studium i planów miejscowych;
  6. przyjmowanie wniosków i prowadzenie postępowań związanych z wydawaniem decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o warunkach zabudowy oraz warunków zgody na realizację inwestycji;
  7. prowadzenie rejestru wydanych decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz rejestru decyzji o warunkach zabudowy;
  8. prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic oraz numeracji nieruchomości;
  9. prowadzenie spraw związanych z opracowaniem gminnego programu ochrony środowiska oraz sporządzanie raportów z jego wykonania;
  10. prowadzenie spraw dotyczących opłat za korzystanie ze środowiska;
  11. nadzór nad eksploatacją wysypiska śmieci;
  12. prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym i drogowym;
  13. prowadzenie spraw w zakresie zarządzania nieruchomościami gminnymi w szczególności:
    1. prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych,
    2. zlecanie wykonania okresowych przeglądów instalacji; elektrycznych, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnch, przewodów kominowych, wentylacyjnych,
    3. obsługa umów z dostawcami energii elektrycznej w budynkach gminnych,
    4. zlecanie wykonania konserwacji i wszelkiego rodzaju napraw obiektów gminnych,
    5. prowadzenie przeglądów okresowych nieruchomości stanowiących własność gminy wynikających z prawa budowlanego,
  14. wydawanie decyzji w sprawie środowiskowych uwarunkowań;
  15. prowadzenie spraw związanych z usuwaniem azbestu na terenie Gminy Grzegorzew;
  16. prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych na terenie gminy Grzegorzew;
  17. prowadzenie spraw dotyczących źródeł ciepła i źródeł spalania paliwa,
  18. prowadzenie i rejestrowanie dokumentacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny
  2. życiorys (CV),
  3. kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
  9. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie od 14.09.2022 r. do 26.09.2022 r. w zaklejonej kopercie, opisanej: Dotyczy naboru na stanowisko „Referent ds. ochrony środowiska, zagospodarowania przestrzennego i nadzoru budowlanego” w Urzędzie Gminy w Grzegorzewie przy Placu 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew, w dniach i godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30, lub pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Grzegorzewie).

Dokumenty doręczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Osoby, które spełnią wymogi formalne mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

Formularze druków wymaganych do złożenia:

  1. kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,
  2. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
    i oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  3. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie zatrudnienia na stanowisko urzędnicze określone w ogłoszeniu
  4. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzani danych osobowych.

można pobrać z załączników opublikowanych wraz z ogłoszeniem lub w sekretariacie  Urzędu Gminy w Grzegorzewie.

Wójt Gminy

Bożena Dominiak