Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy Grzegorzew
Wójt Gminy Grzegorzew ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Grzegorzewie
Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1
62-640 Grzegorzew
Określenie kierowniczego stanowiska urzędniczego, na które prowadzony jest nabór:
Sekretarz Gminy Grzegorzew
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
1)wykształcenie wyższe o kierunku stosownym do opisu stanowiska
2) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz. U. z 2022, poz. 530 ze zm.) w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 wyżej wskazanej ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
3) obywatelstwo polskie,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) brak skazania za przestępstwo umyśle ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
6) nieposzlakowana opinia
Wymagania dodatkowe:
1) kursy, szkolenia o tematyce stosownej do opisu stanowiska Sekretarza
2) preferowany dłuższy staż pracy aniżeli staż pracy wskazany w pkt. 2 wymagań niezbędnych w jednostkach samorządu terytorialnego
3) znajomość przepisów prawa a w szczególności:
- kodeks pracy
- kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa o samorządzie gminnym
- ustawa o pracownikach samorządowych
- ustawa o finansach publicznych
- ustawa o dostępie do informacji publicznej
- ustawa o ochronie danych osobowych
- ustawa o ochronie informacji niejawnych
- ustawa prawo zamówień publicznych
4) umiejętność organizacji pracy, samodzielnej pracy, operatywność, kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność
5) umiejętność kierowania zespołem pracowników i pracy w zespole
6) biegła obsługa komputera
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Sekretarza Gminy:
1) wykonywanie zadań z zakresu zapewnienia właściwej organizacji pracy Urzędu oraz realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi;
2) nadzór nad organizacją pracy Urzędu oraz prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem i doskonaleniem kadr;
3) opracowywanie projektów zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy;
4) organizacja i przeprowadzanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze;
5) prowadzenie w imieniu Wójta i w zakresie przez niego ustalonym spraw z zakresu bieżącej działalności Gminy;
6) przygotowywanie projektów dokumentów i aktów dotyczących organizacji wewnętrznej Urzędu;
7) opracowywanie projektów statutów, regulaminów, zarządzeń i innych aktów normatywnych organów Gminy;
8) wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległych mu pracowników;
9) współpraca ze Skarbnikiem Gminy;
10) wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z upoważnienia Wójta;
11) nadzór nad przestrzeganiem przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego;
12) przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
13) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
14) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich złożenia;
15) koordynowanie i wykonywanie zadań dotyczących kontroli zarządczej;
16) sprawowanie nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennym opiekunami w zakresie warunków i jakości świadczonej opieki;
17) prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu;
18) prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy;
19) wystawianie zaświadczeń o pracy w gospodarstwie rolnym;
20) sporządzanie ocen pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
21) przygotowanie i aktualizacja rocznych planów pracy Urzędu;
22) prowadzenie spraw związanych z systemem alarmowym w Urzędzie;
23) nadzór merytoryczny nad Klubem Integracji Społecznej;
24) znajomość historii gminy, regionu i Polski
25) prowadzenie i rejestrowanie dokumentacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych.
Informacja o warunkach pracy:
1) pełen etat
2) umowa o pracę na czas nieokreślony
3) praca administracyjno - biurowa przy komputerze w siedzibie Urzędu Gminy w Grzegorzewie
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w szczególności świadectw pracy,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w terminie od 23.04.2024 r. do 10.05.2024 r.
- w zaklejonej kopercie, opisanej: „Dotyczy naboru na stanowisko – Sekretarz Gminy”
- w Urzędzie Gminy w Grzegorzewie przy Placu 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew, w dniach i godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30
- lub pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Grzegorzewie).
Zgłoszenia niepełne lub doręczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełniają wymogi formalne mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Przed zawarciem umowy o pracę wybrany kandydat składa informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy.
W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza.
Wójt Gminy
Bożena Dominiak
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Krzysztof Wróblewski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Wróblewski |
Data wprowadzenia: | 2024-04-23 14:33:16 |
Opublikował: | Krzysztof Wróblewski |
Data publikacji: | 2024-04-23 14:45:50 |
Ostatnia zmiana: | 2024-04-23 14:45:51 |
Ilość wyświetleń: | 803 |