Sprawa: Zaświadczenia wydawane przez organ podatkowy.
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Gminy Grzegorzew, Plac Plac 1000-lecia PP 1, pok. Nr 6 tel. (063) 27-18-255 w.18
Komórka odpowiedzialna: Referat Finansowy
Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zaświadczenia
Opłaty: Opłata skarbowa: - od wniosku - 5,00 zł - od zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzającego stan zaległości - 15 zł, - od pozostałych zaświadczeń - 11 zł. Uwaga: Jeżeli wniosek (zaświadczenie) w konkretnej sprawie, nie podlega lub jest zwolnione od opłaty skarbowej - opłaty tej nie pobiera się.
Termin załatwienia sprawy: Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
Tryb odwoławczy i opłaty: Tryb odwoławczy i opłaty: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie, za pośrednictwem Wójta Gminy Grzegorzew, w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia. Opłata skarbowa: - od zażalenia - 5,00 zł - od każdego załącznika - 0,50 zł Uwaga: Jeżeli wniosek (zaświadczenie) w konkretnej sprawie, nie podlega lub jest zwolnione od opłaty skarbowej - opłaty tej nie pobiera się.
Uwagi: Zaświadczenie wydaje się w granicach żądania wnioskodawcy. Obowiązuje ustalony formularz wniosku-podania. Znaki opłaty skarbowej można nabyć w Kasie Urzędu Gminy (pokój Nr 10).
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.