OK.2110.3.2024

Wójt Gminy Grzegorzew ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Grzegorzewie, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1,

62-640 Grzegorzew

Określenie stanowiska urzędniczego, na które prowadzony jest nabór:

Referent ds. Rozwoju gminy, zamówień publicznych i pozyskiwania funduszy

Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem: Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie i staż pracy: średnie, roczny staż pracy
Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość przepisów prawa w szczególności: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks postepowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych.
  2. Doświadczenie zawodowe w administracji i zamówieniach publicznych.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  4. Ukończenie służby przygotowawczej.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku ds. rozwoju gminy, zamówień publicznych i pozyskiwania funduszy

1) kompleksowe prowadzenie i przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w szczególności: przygotowanie zarządzeń Wójta i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień, dokumentacji przetargowej, ogłoszeń, umów, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, publikowanie informacji w BIP i BZP.

2) przygotowywanie planów zamówień publicznych i sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych oraz rejestru udzielonych przez Gminę zamówień publicznych;

3) opracowywanie regulaminów, procedur i zasad w zakresie udzielania zamówień publicznych;

4) opisywanie faktur pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych;

5) sporządzanie innych umów cywilnoprawnych;

6) sporządzanie innych umów związanych z realizowanymi inwestycjami gminnymi w których procedury zamówień publicznych nie są wymagane;

7) bieżące monitorowanie dostępności środków zewnętrznych, dla których Gmina może być potencjalnym beneficjentem

8) planowanie inwestycji gminnych pod kątem dostępnych środków własnych i zewnętrznych;

9) kompletowanie i monitorowanie dokumentacji programowych związanych z wdrażaniem środków zewnętrznych;

10) koordynowanie inwestycji gminnych przeprowadzanych w ramach realizowanych projektów z udziałem środków własnych i zewnętrznych,

11) współpraca z innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych;

12) bieżący monitoring dokumentów programowych pod kątem ich wdrażania;

13) sporządzanie propozycji zmian i aktualizacji dokumentów programowych;

14) koordynacja procesów aktualizacyjnych dokumentów programowych;

15) sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji planowanego rozwoju Gminy;

16) realizacja zadań i przedsięwzięć w ramach wyodrębnionego w budżecie Gminy funduszu sołeckiego;

17) pozyskiwanie i gromadzenie informacji z zakresu dostępnych programów pomocowych i przekazywanie ich do wydziałów merytorycznych;

18) pozyskiwanie innych form wsparcia samorządu w zakresie rozwoju lokalnego;

19) prowadzenie kart ewidencji zużycia paliwa zakupionego do kosiarek będących na stanie inwentarza Urzędu;

20) prowadzenie ewidencji zakupu i zużycia materiału opałowego kupowanego do kotłowni: Urzędu, Ośrodka Zdrowia w Grzegorzewie, Świetlicy Wiejskiej w Grzegorzewie, budynku przy ul. Warszawskiej 33, budynku przy Placu 1000 – lecia Państwa Polskiego 6 w Grzegorzewie oraz sporządzenie dokumentu określającego ilość zużytego materiału opałowego w danym roku według stanu na dzień 31 grudnia każdego roku, który należy przekazać do księgowości;

21) współpraca z organizacjami pozarządowymi;

22) prowadzenie spraw związanych z realizacją projektów w ramach funduszy strukturalnych, w tym sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów i rozliczeń finansowych;

23) prowadzenie i rejestrowanie dokumentacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych.

Informacja o warunkach pracy:

  1. zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony w wymiarze pełnego etat, praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
  2. praca w siedzibie Urzędu Gminy w Grzegorzewie przy komputerze oraz obsługa urządzeń biurowych niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Grzegorzewie wynosi mniej niż 6%

Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny
  2. życiorys (CV),
  3. kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
  9. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie od 19.12.2024 r. do 30.12.2024 r. w zaklejonej kopercie, opisanej: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. Rozwoju gminy, zamówień publicznych i pozyskiwania funduszy” w Urzędzie Gminy w Grzegorzewie przy Placu 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew, w dniach i godzinach pracy Urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30, lub pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Grzegorzewie).

Dokumenty doręczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Osoby, które spełnią wymogi formalne mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

Formularze druków wymaganych do złożenia:
  1. kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,
  2. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  3. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie zatrudnienia na stanowisko urzędnicze określone w ogłoszeniu
  4. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzani danych osobowych.

można pobrać z załączników opublikowanych wraz z ogłoszeniem lub w sekretariacie Urzędu Gminy w Grzegorzewie.